گزارش یک باگ!

یکی از مشکلاتی که من توی این سایت دارم، اینه که گاهی برخی پست‌ها به عنوان draft ایجاد میشه که من نویسنده‌ی اون‌ها نیستم. این مسئله تا همین چند وقت پیش موضوع مهمی نبود تا اینکه پیام زیر رو به عنوان یک draft دریافت کردم:


سلام جناب رفیعیان
روز بخیر
پیام شما را در متمم ذیل پست «متن تقدیم» دیدم. چند بار آن را خواندم، خیلی با ارزش هست که با این دید متن تقدیم را در نظر گرفته اید. برای پایان نامه ارشد پیشنهادی داشتم؛ اینکه اگر امکانش باشد که متن بازنویسی و پخته تر شود فکر میکنم بهتر است.
در واقع از بالاتر نگاه بشه به موضوع
به عنوان مثال: این نوشتار تقدیم می‌شود، به تمام آن‌هایی که در راه گسترش علم و دانش بشری؛ قدم‌ برداشته و راه را برای صعود هموار ساختند.


متن بالا اشاره به این پست سایت متمم داره و این پیام از این نظر برای من جذابه که اولین تعامل من با یکی از دوستان متممی در خارج از سایت متممه. البته از اینکه چنین نظر جالب و خوبی رو گرفتم بسیار خوشحالم اما ایکاش میدونستم کدوم دوست عزیزی این متن رو برای من نوشته.

پست متمم در مورد جملات تقدیم در ابتدای کتاب‌ها و نحوه‌ی نوشتن تقدیم توسط نویسنده‌های مختلف بود. من هم جمله‌ی تقدیم پایان‌نامه‌ی کارشناسی خودم رو که در زیر مشاهده می‌کنید اونجا قرار داده بودم.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *